Direktlänk till inlägg 29 december 2017

Dags att köpa ny kolv till geväret för snart är det jaktsäsong

Av Fredrik Karlsson - 29 december 2017 17:00

Nu är det snart jaktsäsong för min del och då gäller det att köpa en ny kolv till mitt jaktgevär och valet står mellan en KKC Kolv och GRS Kolv och det är inget lätt val. Jag får läsa på om de olika kolvarna så att jag vet vilken kolv som passar mig och mitt gevär bäst. Det finns ju massor med information om det på nätet. Det värsta är att det nästan finns för mycket information, jag skulle kunna läsa på om KKC Kolvar och GRS Kolvar i flera veckor och det tar aldrig slut. Till slut måste man ju bara slå till men jag är en sådan som är väldigt noga med att läsa på inna jagköper något och det är ju lite av ett problem nu när det finns så mycket information på nätet. Det känns som att minsta lilla inköpet blir ett jättestort projekt som pågår i flera dagar bara för att jag måste läsa på så mycket om det jag ska köpa. Sen är det ju så att alla tycker olika hela tiden, vissa kanske tycker att en KKC Kolv är mycket bättre än en GRS Kolv medans någon annan tycker motsatsen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik Karlsson - 2 november 2018 17:00

NU har jag då äntligen bestämt mig för vilket gevär jag ska köpa och det blev ett helt paket nämligen ett Tikka T3 Paket från pnjakt. Det var på jaktsajten som jag fick upp ögonen för detta gevär och jag är väldigt nöjd med mitt köp. JAg har ju funde...

Av Fredrik Karlsson - 18 december 2017 16:45


Nu har jag testat Garmin Astro 320 Handenhet och jag måste säga att den fungerar alldeles utmärkt och jag hittade inga fel på denna hund GPS. Hunden verkade inte ha några problem med halsbandet och det var riktigt roligt att se vart hunden befanns si...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards